ფასილიტატორის სამუშაო გეგმა
ნოემბერი-იანვარი
|
#
|
აქტივობა
|
განხორციელების
ფორმა/გზები
|
რისკები/მოსალოდნელი
პრობლემები
|
რისკების თავიდან
აცილების გზები/გადაჭრის გზები
|
ვადები
|
რეფლექსია
|
|
1
|
საინფორმაციო შეხვედრა მისი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ მასწავლებლებთან
|
ტრენინგი
კონსულტაცია
|
მასწავლეები მიიღებენ თუ არა შეფასების ამ ფორმას
მასწავლებლები გამოთქვამენ თუ არა დასწრების სურვილს
|
სწორად დაგეგმილი ინფორმაციიის მიწვდა.
შეთანხმება პირადად და ელექტრონული ქსელით -ჯგუფში ინფორმაციის განთავსდება
|
13.11.15
14.11
|
დაგეგმილ ტრენინგზე დამესწრო
15 პედგოგიდან 11 წევრი.ჩავატარე ტრენინგი,ვაჩვენე ვიზუალურად მასალა ,პრაქტიკულად განვახორციელე.
|
|
2
|
კონსულტაცია :
ინდივიდუალურად,
წყვილებში,
ჯგუფთან
|
მასწავლებელმა შესაძლოა ჩათვალოს რომ არ სჭირდება,
არ ჰქონდეს სურვილი დასწრების ,
არ ჰქონდეს სურვილი ჯგუფში ან წყვილში მუშაობის
|
შევთანხმდე დროზე გავარკვიო საჭიროებები
|
18.11.15
19.11.15
20.11.
|
კონსულტაცია გაუწიე 6 მასწავლებელს,გამოთქვეს სურვილი ინდივიდულური,წყვილებში
და ჯგუფში მუშაობის .
მივეცი რჩევა გამოკვეთილ სუსტ მხარეებზე რჩევა.განვიხილეთ პირველი თავი
და გაუწიე კონსულტაციები.
|
|
|
3
|
კონსულტაცია-თვითშეფასების კითხვარის შევსებაში დახმარების გაწევა
|
|
სურვილი არ ჰქონდეს მოსმენის ან ახალი ინფორმაციის მიღების
ან მიზეზად დაასახელოს დრო რომ ვერ გამონახა.
|
სამუშაო სამოქმედო გეგმას სწორად ვერ შეიმუშავებს,რასაც მისი წარუმატებლობა
მოჰყვება
|
19.11.15 20.11
|
გავაცნობიერებ შედეგებს და მატაც
აუხსნი
იყო პრობლემა...
პრობლემის გადაწყვეტილებას
მივცემ რჩევას....
ვურჩევ გაითვალისწინოს........
|
|
4
|
კონსულტაცია-თვითშეფასების შევსებული კითხვარების ანალიზი, საჭიროებების
დაჯგუფება
|
გავარკვიო საწიროებები დავაჯგუფო საჭიროებების მიხედვით პედაგოგები და
კონსულტაცია გაუწიო.
|
მასწავლებელმა სწორად ვერ განსაზღვროს საჭიროებები და შეცდომით მოხვდეს
ჯგუფში.
|
წინასწარ გავაცნო საჭიროებები ,რათა არ იქონის გაურკვევლობა.
|
20.11
25.11
26.11
2.12
|
გამოიკვეთა საჭიროებები და დავგეგმე კონსულტაციას მათთან წყვილებში ან ჯგუფებში.
|
|
5
|
კონსულტაცია-თვითშეფასების შევსებული კითხვარის საფუძველზე გამოვლენილი
საჭიროებების გათვალისწინებით პროფესიული განვითარების სამოქმედო გეგმის შემუშავებაში
დახმარების გაწევა
|
მასწავლებლებები შეადგენენ საჭიროების მიხედვით სამოქმედო გეგმას იდენტური
საჭიროების მქონე მასწავლებთან
ინდივიდუალური,ჯგუფებში,წყვილებში
|
პედაგოგი პლაგიატია
გაგების რობლემა.
საჭიროებების და გადადგმის გზების
ვერ დაკავშირება.
|
განმეორების გავაცნო საჭიროებები ,რათა არ იქონის გაურკვევლობა.
|
3.12
4.12
9.12
11.12
16.12
18.12
23.12
24.12
25.12
|
თვითშეფასების ხელახლა გაანალიზება და საჭირო ინდიკატორების გამოკვეთა
და დადგენა
|
|
6
|
სხვა
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий