სამოქმედო გეგმა

ფასილიტატორის სამუშაო გეგმა
ნოემბერი-იანვარი

#
აქტივობა
განხორციელების ფორმა/გზები
რისკები/მოსალოდნელი პრობლემები
რისკების თავიდან აცილების გზები/გადაჭრის გზები
ვადები
რეფლექსია
1
საინფორმაციო შეხვედრა მისი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ მასწავლებლებთან
ტრენინგი
კონსულტაცია
მასწავლეები მიიღებენ თუ არა შეფასების ამ ფორმას


მასწავლებლები გამოთქვამენ თუ არა დასწრების სურვილს
სწორად დაგეგმილი ინფორმაციიის მიწვდა.


შეთანხმება პირადად და ელექტრონული ქსელით -ჯგუფში ინფორმაციის განთავსდება
13.11.15
14.11
დაგეგმილ ტრენინგზე  დამესწრო 15 პედგოგიდან 11 წევრი.ჩავატარე ტრენინგი,ვაჩვენე ვიზუალურად  მასალა ,პრაქტიკულად განვახორციელე.
2
საკუთარი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფ მასწავლებლებთან შეხვედრების განრიგის შედგენ
კონსულტაცია :
ინდივიდუალურად,
წყვილებში,
ჯგუფთან
მასწავლებელმა შესაძლოა ჩათვალოს რომ არ  სჭირდება,
არ ჰქონდეს სურვილი დასწრების ,
არ ჰქონდეს სურვილი ჯგუფში ან წყვილში მუშაობის
შევთანხმდე დროზე გავარკვიო საჭიროებები
18.11.15
19.11.15
20.11.

კონსულტაცია გაუწიე 6 მასწავლებელს,გამოთქვეს სურვილი ინდივიდულური,წყვილებში და ჯგუფში მუშაობის .
მივეცი რჩევა გამოკვეთილ სუსტ მხარეებზე რჩევა.განვიხილეთ პირველი თავი და გაუწიე კონსულტაციები.
3
კონსულტაცია-თვითშეფასების კითხვარის შევსებაში დახმარების გაწევა

  • კითხვა-პასუხის რეჟიმით
  • ლიტერატურის მითითებით
  • პრეზენტაცია მასწავლებელთა საჭიროების მიხედვით.
სურვილი არ ჰქონდეს მოსმენის ან ახალი ინფორმაციის მიღების
ან მიზეზად დაასახელოს დრო რომ ვერ გამონახა.
სამუშაო სამოქმედო გეგმას სწორად ვერ შეიმუშავებს,რასაც მისი წარუმატებლობა მოჰყვება
19.11.15 20.11
გავაცნობიერებ შედეგებს და  მატაც აუხსნი
იყო პრობლემა...
პრობლემის გადაწყვეტილებას
მივცემ რჩევას....
ვურჩევ გაითვალისწინოს........
4
კონსულტაცია-თვითშეფასების შევსებული კითხვარების ანალიზი, საჭიროებების დაჯგუფება


გავარკვიო საწიროებები დავაჯგუფო საჭიროებების მიხედვით პედაგოგები და კონსულტაცია გაუწიო.
მასწავლებელმა სწორად ვერ განსაზღვროს საჭიროებები და შეცდომით მოხვდეს ჯგუფში.
წინასწარ გავაცნო საჭიროებები ,რათა არ იქონის გაურკვევლობა.

20.11
25.11
26.11
2.12
გამოიკვეთა საჭიროებები და დავგეგმე კონსულტაციას მათთან წყვილებში ან  ჯგუფებში.
5
კონსულტაცია-თვითშეფასების შევსებული კითხვარის საფუძველზე გამოვლენილი საჭიროებების გათვალისწინებით პროფესიული განვითარების სამოქმედო გეგმის შემუშავებაში დახმარების გაწევა
მასწავლებლებები შეადგენენ საჭიროების მიხედვით სამოქმედო გეგმას იდენტური საჭიროების მქონე მასწავლებთან
ინდივიდუალური,ჯგუფებში,წყვილებში
პედაგოგი პლაგიატია
გაგების რობლემა.
საჭიროებების  და გადადგმის გზების ვერ დაკავშირება.
განმეორების გავაცნო საჭიროებები ,რათა არ იქონის გაურკვევლობა.

3.12
4.12
9.12
11.12
16.12
18.12
23.12
24.12
25.12
თვითშეფასების ხელახლა გაანალიზება და საჭირო ინდიკატორების გამოკვეთა და დადგენა
6
სხვა





Комментариев нет:

Отправить комментарий